środa, 27 lutego 2019

Pod zieloną jemiołą - opowiadania bożonarodzeniowe

Nawet nie wiem kiedy.
Spoglądam z przerażeniem na datę ostatniego wpisu.
Jak ja tak mogłam!
Nie wiem co się stało.
Słowem.
Stałam się statystycznym Polakiem.
Odrzuciło mnie na ponad rok od czytania.
Brałam mnóstwo książek w dłonie i...
po kilku stronach odkładałam je znużona.

Może to tak miało być.
Może musiałam zatęsknić.
Może...

Ostatnio droga memu sercu koleżanka
wraz z gromadka innych dziewczyn, kobiet
wydała przepiękną książkę 
z wigilijnymi opowieściami.
Autorki nie są zawodowymi pisarkami.
To ich pasja.

Urzekły mnie te opowiadania.
Myśl, że napisały je takie dziewczyny, jak ja,
powoduje, że sama chcę usiąść i pisać.
hehe spoko....
Wystarczy mi pisanie blogów 
i pisanie wierszy do szuflady.

Jeśli macie ochotę zainspirować się,
zobaczyć, że się da!
Że warto wyjść poza obszar,
którego się kurczowo trzymamy 
to

tutaj jest link do pobrania e-booka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz